Компанія Continental визначила причину частих поломок натяжних роликів на одному з найпопулярніших двигунів – 2.0 TDI (загалом йдеться про деталь, яка має більше застосування – на агрегатах VW, Audi, Seat, Skoda 1.4-2.0 TDI Common Rail, EA288). Причина виявилася в неправильному монтажі і, аби уникнути несправності, німецький постачальник компонентів розповів, як саме потрібно встановлювати деталь.
Проблема
Регулювальний кулачок на натяжному ролику ламається через неправильне (надмірне) натягування (мал. А).
Причина
При складанні кріпильна гайка затягнута дуже сильно. У підсумку, при натягуванні вона провертається разом з ексцентриковим кулачком, піддаючи його ще більшому навантаженню. Це створює дуже великий опір, що, у свою чергу, і призводить до поломки регулювального кулачка (мал. А).
Рішення
Спочатку вручну нагвинчуємо гайку, потім – фіксуємо її за допомогою відповідного інструменту (мал. B і C) – щоб деталь не проверталася разом із кулачком. Тепер затягуємо натяжний ролик, повертаючи його за годинниковою стрілкою, доки покажчик не поєднається з міткою маркера (мал. C). Після цього можна завершити затягування гайки.
Широкий асортимент деталей для двигуна вашого автомобіля Ви завжди можете знайти в нашому інтернет-магазині Форум-Авто, а досвідчені спеціалісти нашого автосервісу виконають ремонт будь-якої складності із гарантією.
__________________________________________
🚘Форум-Авто – якісні запчастини та професійна турбота про Ваш автомобіль.
🔧Наша адреса:
м.Чернівці, вул.Руська, 211а
☎️ Сервісу:
0504340909
0503780030
☎️ Продаж запчастин:
0504341211
0504344114